Administrator2022-07-23T19:06:15+02:00Zamówienie można anulować do momentu rozpoczęcia jego realizacji. W przypadku chęci anulowania prosimy o niezwłoczny kontakt na adres email [email protected] wraz z podaniem numeru zamówienia.
Jak mogę zwrócić przedmioty?
Administrator2022-07-23T19:05:18+02:00Aby dokonać zwrotu zamówienia należy wybrać odpowiedni formularz, wypełnić go i odesłać paczkę na adres sklepu. Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Więcej informacji odnośnie zwrotów i reklamacji jest dostępnych w zakładce "Zwroty i reklamacje".
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Administrator2022-07-21T21:21:59+02:00Zamówienie możesz śledzić przy użyciu numeru paczki otrzymanego od kuriera.
W jakim czasie otrzymam swoje zamówienie?
Administrator2022-07-23T19:07:00+02:00Zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin roboczych. Zamówienia złożone do godziny 14:30 przy użyciu metody dostawy paczkomatami lub kurierem DPD wysyłamy tego samego dnia.